In augustus is de Maison Castel campagne A Touch of Good Memories van start gegaan op Facebook. Deze campagne staat helemaal in het teken van Franse herinneringen. Tijdens deze campagne komen allerhande Franse zaken voorbij. Van vakantieliefdes op de camping, picknicken met wijn en stokbrood tot het romantische en bruisende Parijs. Alles wordt verteld vanuit drie fictieve personages: Sophie, Sander en Marleen. Personen die herkenbaar zijn voor de consument.
Winacties
Naast de reguliere posts komen er 2 winacties voorbij, waarbij de bezoeker een Franse herinnering kan achterlaten in een online App. Bij elke winactie maakt men kans op een leuk Maison Castel verrassingspakket, waarin bijvoorbeeld een kookboek zit, een sloof en andere goodies.
Het delen van Franse herinneringen
Ook komt er een nieuwe App met daarbij een winactie. De bezoeker kan een Franse vakantiefoto uploaden en delen. Op deze manier ontstaat er een Photo Wall met allerlei ingezonden vakantiefoto’s. De winnaar ontvangt een reischeque voor een Franse reis naar keuze. Bij Albert Heijn, het verkoopkanaal van Castel, komen diverse acties die zichtbaar zullen zijn voor het winkelend publiek. Online zal een banner op www.ah.nl komen te staan.
Maison Castel is al actief op Facebook: www.facebook.com/maisoncastelofficiel