Met enige terughoudendheid is bekendheid gegeven aan de start van een nieuwe campagne: Alsace Rocks. Dit heeft te maken met de al lopende campagne Riesling Rocks, maar er is overleg geweest en een ander gaat in pais en vree.
Vins d’Alsace lanceert een nieuwe campagne om Alsace Wijnen bij een andere doelgroep onder de aandacht te brengen. Hiervoor is een nieuwe campagne in het leven geroepen: Alsace Rocks! Waarbij ‘Rocks’ enerzijds verwijst naar de grote diversiteit aan terroir, anderzijds betreft het een knipoog die een jongere doelgroep aanspreekt. ‘Rocks’ betekent in die zin dat de Alsace cool is, oftewel ‘rockt’.
TOT PR & Communications werkt al jaren voor Vins d’Alsace in Nederland en juicht deze nieuwe internationale consumentencampagne toe. Echter zitten er ook wat haken en ogen aan, specifiek voor de Nederlandse markt. Lees daarover meer in deze toelichting.
Speciaal voor Alsace Rocks is de campagnewebsite www.alsacerocks.nl gelanceerd, met alle informatie en updates rondom de campagne. Ook de bestaande website www.alsacewijnen.nl heeft een nieuw jasje, en sluit volledig aan bij de nieuwe look & feel van Vins d’Alsace.
Bron: persbericht