E-Luscious, de investeringsgroep die eigenaar is van Wijnvoordeel.nl, Wijnbeurs.nl, Colaris.nl en Koffievoordeel.nl krijgt per 1 mei een nieuwe CEO, zijn naam is Bart Kuppens. Kuppens is afkomstig van Unilever waar hij verantwoordelijk was voor de introductie van de Dollar Shave Club in Europa. Ook werkte hij voor Procter&Gamble. Beiden leunen zwaar op scherp uitgevoerde marketingactiviteiten.
Huidig interim-CEO Gert van de Weerdhof draagt zijn taken over aan Bart Kuppens en treedt toe tot de Raad van Commissarissen. Onlangs is ook Spike Huisman (Albert Heijn) als nieuwe labelmanager van Wijnvoordeel aangetrokken.
Met deze versterkingen van multinationals Unilever en Albert Heijn haalt e-Luscious zowel internationale ervaring als verdere productkennis in huis om haar positie als e-commerce leider verder uit te bouwen. Centraal bij deze versterkingen stond de ervaring met internationale groei, e-commerce en bovenal een passie voor het product. Met als doel om zowel het aanbod in Nederland en België te verbeteren als ook verder internationaal te groeien.
Bron: persbericht