Moët & Chandon’s ambassadeur Federer in R’dam
Champagnehuis Moët & Chandon presenteerde onlangs zijn nieuwe brand ambassador: Roger Federer. De winnaar van het afgelopen ABN AMRO World Tennis Tournament is deze week terug om zijn titel tijdens de 40e editie te verdedigen. Moët & Chandon is vanaf 2013 de officiële sponsor van dit toernooi. ‘Deze 17-voudig Grand Slam winnaar heeft een onweerstaanbare combinatie van stijl en succes, is een sportieve winnaar en streeft, net als Moët & Chandon, naar perfectie’, aldus het persbericht. ‘Het is meer dan een eer om Roger Federer te verwelkomen als ambassadeur van ons merk.’ aldus Stéphane Baschiera.
Baschiera is president en CEO van Moët & Chandon. Ook Roger Federer noemt zijn benoeming meer dan eervol.Moët & Chandon staat voor een betoverende traditie, het is dé champagne voor internationale trendsetters. Het voelt als game, set, match!’ Gerenommeerd fotograaf Patrick Dermarchelier is verantwoordelijk voor de ‘smashing’ foto’s van de nieuwe campagne, geschoten in Parijs. De onthulling van Moët’s nieuwe brand ambassador is vanaf vandaag te zien op www.youtube.com/moet met een exclusieve track van Bob Sinclair. Journalisten wordt zelfs verzocht de afbeelding van Scarlett Johansson na 31 december niet meer te gebruiken en online zelfs weg te halen. Bovenstaande foto van Federer is genomen in één van de wijngaarden van Moët & Chandon.
Bron: persbericht, wijnkronieken.nl